poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Czas się przywitać :D

Fot 1. Gołąb pocztowy
Od dłuższego czasu chodziła po mnie myśl żeby stworzyć bloga. Wkońcu się zdecydowałem.

Nazywam się Kazimierz, od najmłodszych lat mam kontakt z tymi wspaniałymi ptakami jakimi są gołębie. Pasję do gołębi odziedziczyłem po ojcu ( jak to mówią "Nie daleko pada jabłko od jabłoni"), który hoduje je od 1966 roku bez przerwy.


Fot 2. Młode grzywacze w gnieździe

Na moim blogu będę poruszał tematy związane z gołębiami. Jednak nie będzie to tylko naukowy bełkot. Będę poruszał tematy rozrodu, zachowania, żywienia, etapów życia itp. gołębi hodowlanych, jak i dzikich np. grzywaczy. Więc spodziewajcie się dużo różnych ciekawostek. Przez następne dni będę kombinował z wyglądem forum, jednak już jutro spodziewajcie się nowego wpisu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Leki dla każdego, czyli słów kilka o gołębiach

Dzisiaj temat pisany luźno, bez wielkich faktów, zwłaszcza że pisany po dłuższej przerwie. Zastrzegam że są to moje przemyślenia i nie każdy...